STRES! Oh kolikokrat smo že slišali to besedo? Občutek imam, da je to zdaj postala prav moderna razlaga za različne vzroke bolezenskih težav, slabega počutja in neuspehov.

Meni taka posploševanja in statistika nikoli ni bila preveč všeč, ker si s takimi informacijami ne morem nič pomagati.
In to smo ljudje nekako vzeli za normalno stanje, kot da je tako čisto normalno, kot da je to del našega vsakdanjika. Saj poznaš zgodbe o tem, da je nekdo nenadoma zbolel, da otroci in odrasli pogostokrat zbolijo ravno med počitnicami, to je ravno takrat, ko stres popusti.

Ko sem bila še otrok, se spomnim obdobja, v katerem so ljudje veliko zidali hiše, ko pa je bila hiša dokončana, je pogosto eden od partnerjev zbolel ali pa sta se zakonca razšla, skoraj gotovo pa sta se zelo odtujila. In ljudje so pravili, da sta pač bila nenehno v stresu.

Pa je res potrebno, da nas nekaj potolče po glavi ali da zbolimo? Najbolj neverjetno se mi zdi, da večinoma ljudi sploh ne ve, da so v stresu. Razen takrat, ko se jim dogajajo malce težje življenjske okoliščine. Tudi sama dolgo nisem prepoznala svojega stresa. Ko sem nekega dne šla na masažo, me je terapevt sočutno vprašal, če imam kakšne probleme. Moj hrbet je bil trd, mišice zlepljene, meni se tudi sanjalo ni, da sem v stresu. Mislila sem pač, da je utrujenost posledica mojih let in preveč dela, zategnjen hrbet naj bi bila  čisto normalna stvar v skladu z mojimi leti. Vsaj tako bi rekla moja zdravnica. Joj, kako sem se zmotila. Res sem se zamislila nad sabo in začela bolj poslušati telo in sporočila. In tako sem marsikaj zaznala. Zaznala sem, da sem praktično 12 ur v stresu zaradi nenehnega hitenja, moje hormonsko ravnovesje pa je bilo prav zaradi tega precej v neravnovesju. Večinoma dneva sem se počutila utrujeno, zgornji del hrbta me je pogosto pekel, brez telovadbe sem težko funkcionirala. Moj najpogostejši stavek je bil” NIMAM ČASA”. Še zdaj mi ta stavek včasih uide in vem, da si moram življenje organizirati tako, da si vzamem čas tudi zase. Drugače mi bo telo povedalo to na bolj boleč način.

Tudi v svoji terapevtski praksi opažam, da ima velika večina ljudi te iste sindrome (za katere sploh ne vedo). Odločila sem se, da  o tem spregovorim bolj podrobno v spletnem webinarju z naslovom »3. TEHNIKE S KATERIMI UČINKOVITO OBVLADUJEŠ STRES«.
Na webinarju bom govorila o tem:
– kaj je stres in vrstah stresa
– kako ga prepoznamo pri sebi
– kakšne so lahko posledice stresa
– kako si lahko pomagamo in tri učinkovite tehnike za obvladovanje stresa
– kako je stres povezan z neuspelim hujšanjem

Pokazala bom 3 tehnike, s katerimi si boš lahko pomagala učinkovito zmanjšati stres.Na koncu bom vodila še meditacijo za sproščanje. Webinar bo trajal približno eno uro.