Marsikateri ženski je poznan tisti zoprni občutek, ko stopiš na vago v prepričanju, da bo tehtnica pokazala kakšen kilogram manj, potem pa pogledaš dvakrat na tehtnico in z grozo ugotoviš, da kaže še kakšen kilogram več. Dieta, ki si jo izvajala že vsaj 14 dni, žal ne deluje.

Vsa žalostna se odpraviš ne kremšnito, da se vsaj malo potolažiš, češ, saj itak nobena shujševalna dieta ne deluje in zakaj bi se potem vsej dobri hrani odpovedovala. Itak sam pogledaš kruh, pa se zrediš.

No, poleg tega, da nikakor ne shujšaš, si prevečkrat utrujena. Pravzaprav niti ne poznaš pravega razloga za svojo utrujenost, saj nimaš nekih velikih stresov, hodiš spat ob solidni uri ampak zakaj se zjutraj komaj spraviš k sebi?

Razlog je zelo verjeten je v premalo delujoči oziroma izčrpani nadledvični žlezi.

Zaradi disfunkcije nadledvične žleze se lahko pojavijo tudi druge težave, kot so različne alergije, depresija, avtoimune bolezni,  revmatske bolezni, fibromialgija, težave z zobmi, kostmi, ušesi, težave z zanositvijo, pomanjkanjem življenjske energij in še drugih težav.

Da bi ledvice lahko energijsko okrepili, moramo najprej vedeti, kaj jim škoduje. V prvi vrsti velja pravilo, da ledvice ne marajo sladkorja, ne prenesejo mraza, obožujejo toploto in potrebujejo veliko vode, najbolje da je topla, lahko tudi vroča. Priporočam napitek iz vode, malce limoninega soka, ščepec soli, ki bo direktno okrepil biopotencial ledvic.

Najbolj bo biopotencial ledvic okrepila:

– topla in kuhana hrana

– juhe in enolončnice

– temnolistnata zelenjava

– stročnice

– črni sezam, kostanj, lan, bučna semena

– brusnice

– njivska preslica, ker vsebuje silicij in direktno krepi ledvice

Zadnji obrok naj bi bil do 18.ure.

Iz prehrane izloči:

– sladkor (le ta direktno poškoduje energetski biopotencial ledvic)

– živalske mlečne izdelke

– moke (nepredelana polnovredna žita niso problem)

– pšenico

– mrzlo hrano in pijačo

– surovo zelenjavo

Preizkusi še te modrosti kitajske tradicionalne medicine, mislim, da uspeh ne bo izostal. Srečno!